expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'oncontextmenu='return false' ondragstart='return false' onselectstart='return false>

środa, 27 marca 2019

Redukcja- 2 tydzień

Dzień dobry kochani,

Jak wiecie z poprzednich postów, rozpoczęłam kolejny tydzień redukcji. Póki co czuję się świetnie. Z takich nowinek, od poniedziałku zaczynam pracę w Mc Donaldzie w Czechach- tak, dobrze widzicie :D Trochę się boję bo nie pracowałam nigdy w takim miejscu, a z drugiej strony jak tu pogodzić dietę z taką pracą, gdzie na każdym kroku to wszystko kusi swoim zapachem, ale to będę Wam zdawać relację w kolejnych postach. Lecimy z przepisami :) Na bieżąco będę Wam wrzucać propozycje na śniadanie, na drugie śniadanie,  na obiad, na podwieczorek i kolację.

Propozycje na śniadanie, drugie śniadanie lub kolację: 

*Kanapki z pastą jajeczną, ogórkiem i pomidorem :)

Składniki:

-jajka ugotowane
-chleb pełnoziarnisty
-jogurt naturalny 1,5%
-ogórek kiszony
-pomidor
-szynka z kurczaka
-ulubione przyprawy



*Kanapki z serkiem ziołowym, szynką, sałatą i papryką :)

Składniki:

-serek ziołowy ( u mnie to np. Almette)
-sałata masłowa
-chleb pełnoziarnisty
-papryka


*Sałatka arbuzowa z fetą i pistacjami- słuchajcie to jest obłędnie pyszne! Zmieniając nawyki żywieniowe odkrywam przede wszystkim nowe smaki, być może dlatego nie mam ochoty na niezdrowe przekąski czy fast foody. Polecam, byłam trochę przeciwna tej sałatce, ponieważ  nie wyobrażałam sobie tego połączenia a okazało się wyśmienite :)

Składniki:

-arbuz
-ser feta lub ser bałkański
-pistacje
-kilka listków mięty (ja nie dodałam bo nie miałam)



Propozycje obiadowe:

*Makaron pełnoziarnisty z indykiem, pomidorami oraz papryką :)

Składniki:

-indyk
-makaron pełnoziarnisty
-cebula
-papryka
-pomidorki koktajlowe
-olej rzepakowy
-ulubione przyprawy



*Makaron z mąki razowej z kurczakiem, szpinakiem i pomidorami z puszki :)

Składniki:

-makaron z mąki razowej
-szpinak
-pomidory z puszki
-ulubione przyprawy
-oliwa z oliwek lub olej rzepakowy
-jogurt naturalny



Propozycje na podwieczorek:

*Sałatka cezar

Składniki:

-kromka chleba pełnoziarnistego
-czosnek
-oliwa z oliwek
-sok z cytryny
-majonez
-sałata (u mnie rzymska)
-masło
-kurczak
-pomidor
-ulubione przyprawy
-jogurt naturalny



*Sałatka wiosenna :)

Składniki:

-makaron pełnoziarnisty
-kurczak
-sałata rzymska
-pomidor
-papryka





Propozycja na kolację: 

*Kanapki z twarogiem z otrębami i ogórkiem

Składniki:

-chleb pełnoziarnisty
-twaróg chudy
-otręby owsiane
-ogórek






Smacznego :))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało komentujcie, może macie jakieś ciekawe pomysły na kolejny artykuł na bloga, jeżeli tak to również je napiszcie.