expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'oncontextmenu='return false' ondragstart='return false' onselectstart='return false>

czwartek, 21 marca 2019

Redukcja- dzień 1

Witajcie kochani,

Dzisiaj redukcja dzień 1. Miałam lekkie obawy jak to będzie, czy mi będzie smakować, czy wytrwam itd. Ku mojemu zaskoczeniu wszystko mi smakowało, za wyjątkiem obiadu. Lubię kurczaka, marchewkę i brokuła ale z kaszą wydawało mi się to mdłe, dlatego prosiłam o zamianę np. na kaszę kuskus i zmniejszenie ilości. Niestety sposobu przygotowania nie mogę podawać ale myślę, że same przepisy spokojnie wystarczyć, reszta to kwestia kreatywności. Smacznego :)

Śniadanie:  Jajka na miękko w towarzystwie pasty z awokado oraz pomidorków koktajlowych



Napiszę skład, bez gramatury z tego względu, że dieta jest dopasowana do mnie, więc dla każdego będzie inna gramatura. Posiłki są zdrowe i fit, dlatego każdy je może je zrobić a gramaturę dostosować do swoich potrzeb :)

Składniki:
-chleb żytni pełnoziarnisty
-pół awokado
-jogurt naturalny
-pomidorki koktajlowe
-przyprawy wg uznania (ja dodałam pieprz ziołowy, ponieważ awokado ma obłędny smak w połączeniu z tą przyprawą, także polecam :) )
-sok z limonki

Drugie śniadanie: Serek wiejski z pomarańczą

Składniki:
-serek wiejski
-pomarańcza




Obiad: Kasza z kurczakiem, brokułem i marchewką (Obiad robię na dwa dni także nie będę dodawać tych samych przepisów )

Składniki:
-kasza jęczmienna perłowa (ja użyłam pęczak bo taką miałam)
-brokuł
-cebula
-czosnek
-pierś z kurczaka
-marchew
-oliwa z oliwek (ja użyłam oleju rzepakowego tłoczonego na zimno, bo akurat miałam a nawet ma lepsze właściwości niż oliwa z oliwek)
-przyprawy wg uznania



Podwieczorek: Surówka z marchewki w towarzystwie pomarańczy + szklanka maślanki

Składniki: 
-marchewka
-maślanka 0,5%
-pomarańcza
-oliwa z oliwek



Kolacja: Wrap z kurczakiem i warzywami

Składniki:
-tortilla pszenna 1szt
-pół piersi z kurczaka
-jogurt naturalny
-ogórek
-ser feta
-pomidor
-oliwa z oliwek
-garść szpinaku
-przyprawy wg uznania





Dzień 1 zaliczony!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało komentujcie, może macie jakieś ciekawe pomysły na kolejny artykuł na bloga, jeżeli tak to również je napiszcie.