expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'oncontextmenu='return false' ondragstart='return false' onselectstart='return false>

piątek, 22 marca 2019

Redukcja- dzień 4

Witajcie kochani,

Udało mi się, kolejny dzień za mną. Co prawda nie do końca taki jaki powinien być. Niestety zepsuł mi się dzisiejszy obiad i musiałam go wyrzucić, w zamian za to zrobiłam sobie wrapa z serkiem ziołowym, pomidorkami koktajlowymi, szynką i ogórkiem. Zdarza mi się myśleć ,,byle osiągnąć cel i po sprawie'', niestety jest to błędne myślenie, uczę się zdrowych nawyków, które wymagają czasu i chęci. Fakt, chcę osiągnąć cel, żeby inni byli ze mnie dumni, żebym była dla kogoś motywacją, ale muszę sama tego dokonać z głową. Istotne jest, aby wybierać produkty świadomie, wiedzieć co jest dobre a co złe. Nie ukrywam, jeżeli widzę na Instagramie posty z jedzeniem, niekoniecznie zdrowym albo ktoś porusza temat takiego jedzenia to gdzieś tam w głowie krąży myśl ,,zjadłabym pizze, albo lody''. Tak na prawdę zdrowe odżywianie zaczyna się w głowie, musimy jakoś te myśli odganiać od siebie bo inaczej będziemy bardzo często skłonni do popełniania takich grzeszków aż w końcu skończy się to powrotem do starych, złych nawyków. Jestem nowa w tym temacie, świeżo dietę rozpoczęłam- nie jest łatwo, ale wiem na pewno że trzeba mieć jakieś zajęcie żeby przestać ciągle myśleć o jedzeniu. Ja myślę wtedy, kiedy wiem że jedziemy do Polski i już się zastanawiam co ja zrobię bo przecież jestem na diecie, albo jak wiem, że jedziemy do znajomych, albo jest impreza rodzinna. To są takie momenty kiedy na prawdę osoba, która nie ma tak silnej woli musi to zwalczyć, a to jest bardzo trudne. Każdy jest inny, jedni mają silną wolę, inni nie. Dlatego trzeba mieć szukać motywacji, inspirować się osobami, które pozbyły się zbędnych kilogramów itd, aby nam też się to udało.

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem i kanapki z twarogiem

Składniki:
-jajka
-chleb żytni pełnoziarnisty
-szczypiorek
-jogurt naturalny
-masło
-polędwica sopocka ( u mnie szynka z kurczaka)
-twaróg chudy




Drugie śniadanie: Serek wiejski z mandarynką (z wczorajszego przepisu)



Obiad: wrap z serkiem ziołowym, szynką, pomidorkami koktajlowymi i ogórkiem (niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia, taki był dobry :) )

Podwieczorek: Surówka z marchewką i pomarańczą + kefir (z poprzednich przepisów)




Kolacja: Kasza jaglanka z truskawkami i serkiem wiejskim + orzechy laskowe

Składniki:
-kasza jaglana
-truskawki
-serek wiejski
-orzechy laskowe



Dzień 4 zaliczony! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało komentujcie, może macie jakieś ciekawe pomysły na kolejny artykuł na bloga, jeżeli tak to również je napiszcie.