expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'oncontextmenu='return false' ondragstart='return false' onselectstart='return false>

niedziela, 7 kwietnia 2019

3 tydzień redukcji- zakończony.

Witajcie Kochani,

Hurra!!! Kolejny tydzień za mną, już trzeci, a ja mam wrażenie jakbym dopiero zaczęła przygodę z odchudzaniem a tu zaraz miesiąc minie. Powiem Wam, że jestem bardzo szczęśliwa, w trzy tygodnie schudłam 4,4 kg- niezły wynik co nie? Nie katowałam się, dietę mam bardzo smaczną i wcale się nie czuję jakbym miała ją za karę. Jeżeli ktoś będzie zainteresowany współpracą z Jolą i będzie chciał osiągać takie wyniki to zapraszam do kontaktu poprzez maila: isanetra1@gmail.com , podam Wam namiary do Joli i prześlę jej stronkę na fb oraz bloga 😊 Wybaczcie, że nie było żadnego posta ostatnio ale jestem aktualnie na weekend w Polsce i czasu trochę brak. Staram się jak mogę, żeby na bieżąco wrzucać posty. Chciałabym również wrzucać posty na jakiś ciekawy temat, jeżeli macie pomysły to piszcie w komentarzach 😊 Jaka u Was pogoda? U nas dopisuje na maksa i trzeba ją dobrze wykorzystać 😊 Miłego, słonecznego dnia 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało komentujcie, może macie jakieś ciekawe pomysły na kolejny artykuł na bloga, jeżeli tak to również je napiszcie.