expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'oncontextmenu='return false' ondragstart='return false' onselectstart='return false>

środa, 3 kwietnia 2019

Redukcja- tydzień 3, weekend w Polsce- a co z dietą?

Witajcie kochani,

Zaledwie wczoraj rozpoczęłam trzeci tydzień redukcji, ale ten czas leci. W piątek wybieramy się do Polski, ale co z dietą? Bez sensu robić pudełka na 3 dni, jak sobie z tym poradzić? Otóż, jest na to sposób. Wcale nie musicie robić pudełek na 3 dni, ponieważ wszystko się zepsuje. Ja mam dwa patenty: wszystko zapakować do torby specjalnie przystosowanej do przewożenia żywności, która utrzymuje stałą temperaturę przez 3 h, a dokładnie tyle potrzebujemy żeby zajechać do mojego narzeczonego lub kupić dane produkty na te dni w Polsce i sprawa załatwiona. Ja akurat zrobiłam zakupy z wyprzedzeniem, dlatego skorzystam z pomocy torby :) A jeżeli już na prawdę Wam się nie chce, to nie musicie zabierać ze sobą tych produktów ale starajcie się wybierać takie posiłki i porcje jakie macie w diecie. Ja jednak nie wybiorę tej opcji, przynajmniej nie w początkowym stadium diety. Dlaczego? Ponieważ obawiam się, że mogłabym stracić kontrolę nad jedzeniem i nie przyniosłoby mi to żadnych korzyści, uważam, że za wcześnie na takie odpuszczanie. Trzeba trochę czasu poświęcić przy stosowaniu diety, nauczaniu się nowych , a przede wszystkim zdrowych nawyków żywieniowych, żeby na stałe zagościły w naszym życiu. Tak jak wspominałam w poprzednich postach, że to nie jest zmiana na chwilę lecz na stałe. Trzeba wytrwać do końca, nie ma że boli. Jak już pozbędziecie się tych nadprogramowych kilogramów to staniecie przed lustrem i powiecie do siebie: warto było zawalczyć o lepszą siebie! Poniżej wrzucam Wam kolejne ciekawe pomysły na smaczne i zdrowe posiłki :)

Propozycje na śniadanie, podwieczorek lub kolację :)

Owsianka tropikalna:

-płatki owsiane
-mleko 1,5%
-jabłko
-orzechy laskowe
-mango kandyzowane
-cynamon




Kanapki z tuńczykiem 

-chleb pełnoziarnisty
-sałata lodowa
-tuńczyk w sosie własne
-pomidorki koktajlowe



Bułka z mozzarellą:

-bułka wieloziarnista
-mozzarella
-szpinak
-pomidor
-oliwki czarne
-oregano


Omlet owsiany z borówkami, malinami i bananem:

-jajka
-płatki owsiane
-banan
-borówki
-maliny
-dżem morelowy niskosłodzony
-wiórki kokosowe
-migdały


Jaglanka z serkiem wiejskim, truskawkami:

-kasza jaglana
-serek wiejski
-truskawki
-dżem morelowy niskosłodzony






Propozycja na obiad trochę w innej wersji, a mianowicie makaron z kurczakiem i pieczarkami w sosie jogurtowym:

-makaron pełnoziarnisty
-kurczak
-pieczarki
-jogurt naturalny
-ulubione przyprawy




Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało komentujcie, może macie jakieś ciekawe pomysły na kolejny artykuł na bloga, jeżeli tak to również je napiszcie.