expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'oncontextmenu='return false' ondragstart='return false' onselectstart='return false>

czwartek, 21 marca 2019

Początek. Zmiana nawyków. Rozpoczęcie diety.

Ratunku.....Ślub za 6 miesięcy, przymiarka sukni ślubnej za 3 miesiące, a ja? Wyglądam jak świnka. To jest czas kiedy w końcu trzeba powiedzieć STOP smacznej ale jak bardzo niezdrowej żywności.
Po rozmowach z moim narzeczonym, postanowiłam że chcę coś zmienić, chciałabym lepiej wyglądać, chciałabym żeby przeniósł mnie przez próg na salę weselną, znalazłoby się jeszcze więcej tych zdań rozpoczynających się od chciałabym, ale z siedzenia nie ma nic. Podjęłam decyzję że muszę SCHUDNĄĆ, a żeby schudnąć to odpowiednie jest wyliczenie kalorii, makro i ułożenie posiłków. Nie mam w tym doświadczenia dlatego poprosiłam o pomoc moją koleżankę Jolę, która jest wyspecjalizowanym dietetykiem klinicznym, ułożyła mi smaczną, prostą dietę pod kątem moich ostatnich wyników badań, podczas układania diety kierowała się tymi produktami, które lubię. Tak, zaskoczę Was ale są zdrowe produkty, które jem :D Ponadto zaznaczyłam jej jakie sporty faktycznie lubię wykonywać, czyli: pływanie, jazda na rolkach, zumba oraz spacery. Lubię też biegać ale z racji tego, że mam  lekką otyłość i kolana mnie czasem pobolewają to póki co nie mogę tego sportu wykonywać. Aczkolwiek powiem Wam, nie raz dopada mnie taki LEŃ, że nie mam ochoty ruszyć się z kanapy, ale zawsze mam swoją motywację obok siebie- MOJEGO NARZECZONEGO, który wiem, że zawsze będzie mnie wspierał mimo wszystko i nawet z najgorszego dołka pomoże mi wyjść, żebym dokonała to czego skrycie pragnę i spełniała swoje marzenia! Kończę ten post bo za niedługo to braknie miejsca do pisania :) Podsumowując póki co na diecie nie mam zachcianek, nie jestem głodna ani przejedzona, czyli tak jak powinno być. W kolejnych postach podzielę się z Wami przepisami i zachęcam również do zdrowego odżywiania. Możecie również mnie obserwować na INSTAGRAMIE: sane__93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało komentujcie, może macie jakieś ciekawe pomysły na kolejny artykuł na bloga, jeżeli tak to również je napiszcie.