expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'oncontextmenu='return false' ondragstart='return false' onselectstart='return false>

czwartek, 21 marca 2019

Redukcja- dzień 2

Witajcie kochani,

Dzień drugi redukcji za nami :) Lecimy z przepisami :)

Śniadanie: Owsianka cynamonowa

Składniki: 
-płatki owsiane
-banan
-maliny
-mleko 1,5%
-migdały
-cynamon



Drugie śniadanie: Serek z brzoskwinią

Składniki:
-brzoskwinia (nie miałam brzoskwini więc użyłam jabłka)
-serek wiejski




Obiad: Kasza z kurczakiem, brokułem i marchewką- to co było dnia poprzedniego :)



Podwieczorek: Kanapki z łososiem i sałatą 

Składniki:
-łosoś wędzony
-chleb żytni pełnoziarnisty
-sałata masłowa
-przyprawy wg uznania
-sok z cytryny
-koperek (ja nie dodałam, ponieważ nie przepadam za koperkiem)



Kolacja: Jajecznica z szynką i bakłażanem

Składniki:
-jajka
-chleb żytni pełnoziarnisty
-bakłażan
-szynka z kurczaka
-szczypiorek
-oliwa z oliwek
-przyprawy wg uznania





Dzień 2 zaliczony :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało komentujcie, może macie jakieś ciekawe pomysły na kolejny artykuł na bloga, jeżeli tak to również je napiszcie.